Kunnen we in het restaurant ontbijten of dineren?
Nee. Tot en met 9 februari is ons restaurant gesloten.
Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen. Op sommige plekken in het hotel hanteren wij een vaste looproute. In onze liften mogen maximaal 2 gasten tegelijk.
Kan ik nog een hotelkamer boeken?
Ja, noodzakelijke overnachtingen zijn nog mogelijk.
Ik heb een hotelkamer geboekt op basis van een non-refundable tarief. Krijg ik mijn geld terug als ik nu annuleer?
Nee, er vindt geen restitutie plaats bij het annuleren van een non-refundable tarief.
Kan ik nog een zaal reserveren?
Nee. Tot en met 9 februari zijn onze zalen gesloten.
Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen (elektrische) fietsen reserveren via onze receptie. Bij onze receptie hebben wij diverse fietsroutes voor u klaar liggen.
Met gastvrije groet,
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 13-01-21 Enschede